مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه از افزایش ساعات کاری مراکز معاینه فنی خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ خلیل وند با اعلام این خبر اظهار داشت: همانند سال های گذشته با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی شاهد افزایش مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو خواهیم بود، که بر این اساس ساعات کار تمام مراکز در سطح شهر افزایش می یابد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در روزهای پایانی سال و آغاز تعطیلات نوروزی ساعات کاری مراکز معاینه فنی خودرو 2 ساعت اضافه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه افزود: در این طرح تمامی مراکز سطح شهر طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 19 به صورت یکسره و در صورت نیاز تا پایان مراجعات فعال و آماده خدمت رسانی به کلیه مراجعین محترم خواهند بود.

مهندس خلیل وند با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز مراکز معاینه فنی خودرو از دوم فروردین ماه 1396 از ساعت 8 الی 13 فعالیت خواهند داشت، افزود: این مراکز در سایر روزهای غیر تعطیل رسمی از ساعت 7.30 الی 13 و 14 الی 16 ارائه خدمات می کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه در پایان تاکید کرد: از کلیه عزیزانی که قصد سفر در ایام نوروز را دارند، تقاضا داریم با معاینه فنی خودرو، علاوه بر ارتقاء ایمنی سفر خود و خانواده، در داشتن هوایی سالم و پاک گامی مؤثر بردارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.