مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان زاهدان منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، با حضور معاون مالی و اداری فرماندار و مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی استان فرزانه نظری  بانوی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و فعال اجتماعی حوزه زنان با رای اعضای شورای بانوان فرمانداری به عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری انتخاب شد.

 فرزانه نظری  شاغل در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با کسب 25 رای از مجموع 48 رای اخذ شده به عنوان مشاور امور بانوان فرمانداری زاهدان معرفی شد.

همچنین خانم بیگم سلمانیان عضو مجمع خیران سلامت و مسئول کانون هموفیلی استان نیز جانشین وی تعیین گردید. 

برنامه ریزی در راستای توانمند سازی بانوان شهری و روستایی خود سرپرست و بد سرپرست، تشکیل کمیته های اجتماعی، فرهنگی بانوان، شناخت معضلات گریبانگیر بانوان شهرستان و ارائه راهکارهای موثر در این زمینه از جمله وظایف مشاور امور بانوان فرمانداری است.

فرزانه نظری از سال 80 فعالیت در عرصه بانوان را با ورود به کمیته زنان استانداری آغاز کرد. وی  در دوره های آموزشی مختلفی از جمله حضور فعال زنان در عرصه های بین المللی در وزارت امور خارجه حضور یافته است. 

وی مسئول موسسه غیردولتی کنشگران اجتماعی توسعه و توان افزایی ، تلاشگران جامعه هدف، بهارآفرین شرق  است و با ارائه پروژه تامین مالی خرد در بحث توانمند سازی و اشتغال زنان توانسته است قدمی بزرگ در حاشیه شهر برای کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی بردارد.
 
این کارشناس آسیب های اجتماعی در حوزه زنان و کودکان تا کنون پروژه شیوه های تاب آوری در محیط های پرخطر ، شیوه های تاب آوری با رویکرد تحکیم بنیان خانواده و پروژه  نقش هنر در کاهش آسیب های اجتماعی را تا کنون به مرحله اجرا در آورده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار