سرمربی تیم هندبال نفت وگاز گچساران گفت:برای قهرمانی تیم هندبال نفت وگاز گچساران در لیگ برتر باید سپاهان را در اصفهان شکست دهیم.

با شکست سپاهان در لیگ برتر می تولنیم قهرمان شویم به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سرمربی تیم هندبال نفت وگاز گچساران گفت: بعد از دیدار سخت و نفس گیری که با هیئت هندبال مرودشت داشتیم و به دلیل خستگی و مصدومیت های جزئی بازیکنان، چند روز به بازیکنان استراحت دادیم تا مقداری از نظر جسمی و روحی بازیابی شوند.

مهران کیخایی افزود: این هفته با سپاهان بازی داریم، تیم سپاهان را به خوبی آنالیز و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده ایم و نکات لازم در خصوص این دیدار به بازیکنان گوشزد شده است.

وی ادامه داد: بازی مقابل سپاهان یکی از حساس ترین مسابقات این فصل ما خواهد بود و به امتیاز کامل این دیدار برای قهرمانی نیاز داریم.

 سرمربی تیم هندبال نفت وگاز گچساران گفت: بازیکنان نفت اگر می خواهند قهرمان لیگ برتر شوند باید سپاهان را در خانه خودش شکست دهند که به نظرم این مهم از عهده بازیکنان با تعصب نفت و گاز بر خواهد آمد.

مهران کیخایی در ادامه به حمایتهای خوب رسانه ها از هندبال نفت وگاز هم اشاره کرد و افزود: رسانه ها همپای تماشاگران به خوبی اخبار هندبال و حتی بازی های خارج از خانه ما را لحظه به لحظه پوشش می دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.