محدوددیت های ترافیکی در جاده های شمال از صبح امروز آغاز شد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: محدوديت ها و ممنوعيت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی مازندران از صبح امروز اجرا شد.

وی افزود: تردد موتور سيکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 21 اسفند در محورهای کندوان ، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور كرج، چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه مورخ 20 اسفندماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: در محور هراز تردد کليه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 18،19 و20 اسفندماه ممنوع است.

وی گفت: در محور فیروزکوه تردد کليه تريلر ها به استثنای تريلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: شماره تماس 2182934 با پیش شماره 011 به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت راه های مازندران است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.