سرپرست تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: در آخرین گردهمایی امسال این اداره برای دومین سال پیاپی برترین دستگاه تبلیغاتی استان شد.

تبلیغات اسلامی جیرفت برترین دستگاه تبلیغاتی استانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ خداد امینی روش، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جیرفت امروز چهارشنبه، ۱۸ اسفند گفت: در آخرین گردهمایی سال جاری از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان با بررسی ۲۰ شاخص این اداره برای دومین سال پیاپی برترین دستگاه تبلیغاتی استان کرمان معرفی شد.

وی افزود: بعد از اداره تبلیغات اسلامی جیرفت، ادارات شهرستان‌های انار، سیرجان، رفسنجان، شهربابک و منوجان در رتبه های اول تا پنجم قرار گرفتند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جیرفت بیان کرد: دوره‌های آموزشی شامل اثرات سوء مصرف مواد مخدر برای افراد تأثیرگذار، دوره آموزشی احکام فقهی بازار ویژه بازاریان در محل اتاق اصناف با حضور اقشار مختلف بازاری و همایش تأثیر تفکرات مثبت در زندگی از دیدگاه آیات و روایات ویژه افراد تأثیرگذار با حضور طلاب از مهمترین شاخص های ارزیابی است.

وی عنوان کرد: این اداره در سایر موارد تبلیغاتی مانند فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، هماهنگی با هیأت‌های مذهبی و مساجد و مکاتبات اداری فعالیت‌های کاربردی و خوبی را در این دوره یکسال انجام داده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جیرفت هدف عمده سازمان تبلیغات اسلامی را تبیین اندیشه تابناک اسلام در همه زمینه‌های مورد نیاز عنوان کرد و گفت: سعی می‌کنیم تا دید جوانان و مردم را در حفاظت از خود در برابر توطئه های دشمنان روشن‌تر کنیم.

وی اظهارکرد: امروزه با توجه به گستردگی و تنوع ابزارهای ارتباطی برای تبلیغ همه جانبه دین نیاز به انسان‌های مجرب و کارآزموده است که در این راستا سعی داریم دوره‌های آموزشی بیشتری را در سال آتی برگزار کنیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.