مدیر امور آبفا رامهرمز گفت: خط 12 اینچ فارسیت واقع در مرکز شهر خیابان 4 راه طالقانی این شهرستان به دلیل فرسودگی شدید تعویض شد.

تعویض شبکه فرسوده آب در رامهرمزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ شاهین لرکی، مدیر امور آبفا رامهرمز بیان داشت: به دلیل واقع شدن محل مذکور در مرکز شهر و ترافیک و تردد مردم انجام این عملیات سختی‌های کار را دو چندان می‌کرد که در نهایت بعد از مطالعات و پیش بینی شرایط موجود با تلاش پرسنل بهره‌برداری در مدت 1 شبانه روز با تعویض 500 متر از خط مذکور دوباره جریان آب به روال عادی بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی عملیات اجرای پروژه از نیمه شب تا صبح روز بعد انجام شد و از هدر رفت بیشتر آب جلوگیری به عمل آمد.

لرکی، کاترزنی و برداشت آسفالت، خاکبرداری، تعویض لوله فارسیت قدیمی با پلی‌اتیلن، نصب انشعابات روی خط جدید، حمل مصالح مازاد و نخاله ها، خاکریزی، شن ریزی و آب پاشی محل به جهت جلوگیری از گرد خاک را از مراحل انجام این پروژه عنوان کرد و ادامه داد: انجام این پروژه حدود 300  میلیون تومان هزینه در بر داشت.

مدیر امور آبفا رامهرمز اذعان داشت: با توجه به پایش صورت گرفته در 3 ماهه اخیر توسط نیروهای اجرایی این امور، تعداد 56 انشعاب غیر مجاز کشف شد که با پیگیری و تشکیل پرونده به مجاز تبدیل شدند.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.