سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور در گرماگرم روزهای پیش از انتخابات؛ میهمان باشگاه خبرنگاران جوان شد، میهمانی که به نظر می رسید قصد حاشیه سازی ندارد و اما بی خبر از حاشیه هایش بود.

از ورود به به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور در گرماگرم روزهای پیش از انتخابات؛ میهمان باشگاه خبرنگاران جوان شد، میهمانی که به نظر می‌رسید قصد حاشیه سازی ندارد و اما بی خبر از حاشیه هایش بود.

وی با نیم ساعت تاخیر به باشگاه خبرنگاران رسید و اما خطوط اتوی کت و شلوارش نشان می داد که پیش تر جلسه ای مهمی داشته است.

سامانی در ادامه از خوردو پیاده شد و با وجود نَمی از باران، نه چتری به دست داشت و نه پالتویی به تن.

با این حال از دلایل تاخیرش گفت و کمی با سردبیران خبری باشگاه خبرنگاران خوش و بش کرد؛ تا اینکه با یکی از خبرنگاران ما که پیراهن کمتری در باران به تن داشت، سر شوخی را باز کرد.

سامانی به خبرنگار ما گفت : یخ نکنی، یه کت می پوشیدی!

خبرنگر ما : کت ندارم، انشالله عید می خرم.

 آقای سخنگو در ادامه از چند سرویس خبری باشگاه خبرنگاران بازدید کرد و نهایتا پا به سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران گذاشت.

این درحالی بود که سامانی پس از ورود به سرویس سیاسی باشگاه با وجود قطرات باران بر روی شیشه عینکش، گوش تا گوش سرویس سیاسی باشگاه را زیر نظر گرفت و در ادامه خطاب به دبیران سرویس سیاسی گفت که مجموعه افراد زیادی در این سرویس فعال هستند که این باعث خوشحالی است.‌

البته سامانی پس از شنیدن برخی از  دغدغه ها گفت که وزارت کشور مشغول تهیه سازوکاری مناسب برای همکاری با خبرنگاران در جریان دو انتخابات آتی است.  

در ادامه سامانی با راهنمایی سردبیران باشگاه خبرنگاران در اتاق گفتگوی این مجموعه قرار گرفت و بلافصله از فرآیند ثبت نام کاندیداها در انتخابات شورای شهر گفت و تاکید کرد که هنوز فضا انتخاباتی نشده است.
 
 عضو ستاد انتخابات در جریان این مصاحبه به سوالات در حد و اندازه ای یکنواخت پاسخ می داد  تا اینکه دلش چای خواست و پس از یک تنفس، چایش را بدون شیرینی در چند مرحله خورد.

البته دکترای دندانپزشکی وقتی که مورد تعارف برداشتن شیرینی از روی میز گفتگو قرار گرفت با خنده  نگاهی به شیرینی روی میز انداخت و به خبرنگار ما گفت که انشالله شیرینی رو بعدا می خورم.

با این حال دانشجوی حقوق عمومی در حین گفتگو دستانش اشکال مختلفی می گرفت که آدم را به یاد تدریس استادان دانشگاه می انداخت.

وی در ادامه یک خبر داغ هم برای ما داشت که گفت ۲۰ دقیقه پیش به دستش رسیده . از پلاسکو گفت و از ساخت ساختمان های بدون استاندارد ناراحت بود.

البته وی به مسئله گور خواب ها هم پرداخت و گفت که دولت و وزارت کشور  پیش از اینکه رسانه ها به این مسئله بپردازند از این مسئله تا حد قابل قبولی پیشگیری کرده بود.

سرانجام سامانی در پایان یک ساعت و نیم گفت وگوی تخصصی  به سوالات شخصی هم پاسخ داد.

سامانی گفت که از دوران راهنمایی به حقوق علاقه داشته و حاصل زندگی مشترک اش یک بچه بوده است.

از بهترین و بدترین اتفاق سال ۹۵ گفت و در ادامه به سوالات نوروزی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران هم پاسخ داد و گفت که نوروز هیچ جا نمی رود.

 نهایتا جلسه مصاحبه با سخنگوی وزارت کشور پایان یافت و آقای سخنگو پس از خداحافظی سوار بر خودرو اش شد و به سمت دفتر خودش حرکت کرد.
 
 گفتنی است، متن گفتگوی تفصیلی با سخنگوی وزارت کشور به زودی در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر خواهد شد.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار