سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: وظیفه ای که برعهده گرفته ام بسیار سنگین است اما اعتقاد دارم کارهای بزرگ را در زمان هایی می توان انجام داد که کار واقعاً سخت باشد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در گفت و گو با رادیو ورزش در پاسخ به این پرسش که سطح مسابقات یونان در چه گریدی است، عنوان کرد: از سال 2013 که مسابقات گریدبندی شد و افراد به صورت امتیازی برای المپیک انتخاب شدند، گرید هر مسابقه نشان دهنده اهمیت آن مسابقه است.  ما تصمیم گرفتیم در تورنمنت یونان که گرید 2 است و بیشتر کشورهای دنیا برای گرفتن امتیاز به این مسابقات می آیند، شرکت کنیم تا بازیکنان تیم ملی در این تورنمنت محک بخورند. این مسابقات در تاریخ 7 تا 10 اردیبهشت ماه در کشور یونان برگزار می شود. 

 وی در معرفی دستیاران خود گفت: علیرضا نصر آزادی که از قهرمانان جهان است؛ پیشینه خوبی در ورزش تکواندو دارد و 2،3 سالی است که به دنیای مربیگری پیوسته است را به عنوان مربی به کادر فنی تیم ملی اضافه کرده ام؛ همچنین هادی افشار که چندین سال مربی بدنساز تیم ملی در مسابقات جهانی، گرندپریکس و جام جهانی بوده و در حال حاضر در حال تحصیل در دوره دکترای تربیت بدنی است را به عنوان مربی بدنساز انتخاب نموده ام. 

بی باک تصریح کرد: نظم و انضباط در هر کاری و نه تنها در ورزش عامل موفقیت است. در رقابتهای گذشته دیدیم که نظم انضباط می تواند تأثیر بسزایی در نتیجه گیری تیم بگذارد؛ به همین جهت ما شایسته سالاری را در انتخاب تیم مدنظر داریم. 

سرمربی تیم ملی تکواندو خاطر نشان کرد: وظیفه ای که برعهده گرفته ام، وظیفه بسیار بزرگی است؛ اما من اعتقاد دارم کارهای بزرگ را در زمان هایی می توان انجام داد که کار واقعاً سخت باشد. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار