ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس در ایام نوروز افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غرابی سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با بیان اینکه ساعت بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری استان افزایش می یابد ادامه داد:  بازدید از آرامگاه حافظ در ایام نوروز 24 ساعته خواهد بود.


 وی با بیان اینکه بازدید از مجموعه های هخامنشی نقش رستم، نقش رجب، تخت جمشید و پاسارگاد در تعطیلات نوروزی از ساعت 8 صبح به صورت یکسره تا 17 و 30 دقیقه است افزود: آرامگاه سعدی و ارگ کریم خانی در این ایام به صورت یکسره و از ساعت 8 تا  21 و 30 دقیقه است.


غرابی تصریح کرد: در ایام نوروز، برنامه نور و صدا در تخت جمشید اجرا خواهد شد که این برنامه هر شب و بعد از غروب آفتاب برگزار می شود.

مهدی نجفی سرپرست موزه‌ها و اماکن تاریخی استان فارس نیز گفت: با آغاز سفرهای نوروزی ساعت بازدید اماکن تاریخی و موزه‌های استان فارس از 25 اسفند تا 15 فروردین 96 افزایش می‌یابد.


وی با اشاره به اینکه بازدید از موزه ها به صورت دو شیفت امکان پذیر است ادامه داد: موزه های استان شامل موزه ساسانی بیشاپور، موزه پارس و سنگ هفت تنان و از ساعت 8 صبح تا ساعت 18 و 30 دقیقه و موزه حمام وکیل از ساعت 8 صبح تا 20 و 30 دقیقه باز است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار