رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از برگزاری 240 همایش در سال 95 خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید عبدالوهاب سهل‌آبادی دیشب در گردهمایی سالانه اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی در رابطه با فعالیت اتاق بازرگانی در دوره جاری هیأت نمایندگان گفت: به واسطه انسجام بین هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، در حال حاضر 11 کمیسیون فعال در اتاق بازرگانی انجام وظیفه می‌کند که 62 کمیته دارد و بیش از 800 نفر این کمیته‌ها را پوشش می‌دهند.

وی افزود: در ابتدای امر قول دادیم اتاق بازرگانی برای همه مردم اصفهان باشد و در طول دو سال گذشته تعداد قابل‌توجهی از همشهری‌های اصفهانی، اصحاب کار و تولید و صنعت‌گران به جمع ما در اتاق پیوستند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از برگزاری 240 همایش در سال 95 خبر داد و اظهار داشت: در همین سال دو کمیته جوانان و بانوان در اتاق ایجاد شد که این دو کمیته برای اولین بار در کشور در اتاق اصفهان شروع به کار کرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بیان کرد: 32 درصد از سهام شرکت نمایشگاه‌ها برای اتاق بازرگانی خریداری شده است و امیدوار هستیم در اوایل سال آینده، بیش از 50 درصد از سهام شرکت نمایشگاه‌ها، از آن اتاق بازرگانی اصفهان شود.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این، با همکاری شورای اسلامی شهر اصفهان، 16 هزار متر زمین نیز کنار سالن نمایشگاه‌ها خریداری شده که نقشه آن در حال طراحی است.

سهل‌آبادی همچنین به برگزاری جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اشاره داشت و گفت: در سال 95، 10 جلسه شورای گفت‌وگو برگزار شد و دو جلسه به‌ صورت فوق‌العاده تشکیل شد که از این بابت، استان اصفهان رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

رئیس هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان تصریح کرد: خروجی جلسات شورای گفت‌وگو، 25 مصوبه استانی و 56 مصوبه کشوری بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان به مذاکرات صورت گرفته با دادگستری اشاره کرد و افزود: بر اساس این مذاکرات، مجمع قضایی فعالان اقتصادی به‌ صورت مجزا راه‌اندازی شد تا هیچ فعال اقتصادی، مجبور به‌ صرف وقت زیاد در روند اجرایی احکام قضایی نشود.

سهل‌آبادی همچنین اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت مدیر کل دارایی استان اصفهان، 100 درصد جرائم مراجعه‌کنندگان مالیاتی با پرداخت بدهی نقدی، بخشیده شد.

وی همچنین تأکید کرد: کمترین میزان رشد مالیاتی در کشور، در سال آتی در اصفهان ثبت خواهد شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.