در خبر زیر سعی داریم تا آماری از رفتار کاربران در مواجهه با پخش ویدئوهای زنده شبکه های اجتماعی به شما ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پخش زنده ویدیو قابلیتی جدید است که در برخی شبکه های اجتماعی از آن استفاده می شود و کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت، برای فالورهای خود ویدیوهای زنده پخش کنند. علاوه بر این کاربران می‌توانند تمامی ویدیوهای زنده‌ی در حال پخش را مرور و موارد دلخواه را مشاهده کنند.
 
طی تحقیقات صورت گرفته  آماری از رفتار کاربران در  مواجهه با پخش این ویدئو ها ارائه شده که مشاهده می کنید. بر این اساس 80 درصد کاربران ترجیح می دهند که برای شناخت یک برند ویدئویی لایو و زنده را ببیند تا اینکه پستی را بخوانند.
 
67 درصد کاربران کیفیت ویدئو زنده را مهمترین فاکتور آن می دانند.87 درصد از کاربران ترجیح می دهندکه محتوا و اتفاقات پشت صحنه های این ویدئو ها را مشاهده کنند. در بین کاربان 8 در صد نسبت به سال 2015 ویدئو زنده بیشتری دیده ان. ازمیان مخاطبان شبکه های اجتماعی حدود 45 کاربران حاضرند بابت پخش نده ویدئو های خواننده و بازیگرو تیم مورد علاقه خود پول بپردازند.
 
56 درصد کاربران اعلام کرده اند که اخبار فوری موجب افزایش تماشای محتوای ویدئو های زنده می شود و درنهایت 67 درصد کاربرانی که پخش زنده را دیده اند له احتمال زیاد بلیت حضوری آن را خواهند خرید.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار