سمنان؛

جذب حامی خیر در کمیته امداد استان سمنان

بیش از ۱۱ هزار حامی برای اجرای دو طرح کمیته امداد امام خمینی (ره) استان جذب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان در نشستی با حضور خیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه بیش از ۱۱ هزار حامی برای طرح‌های اکرام و محسنین در این نهاد جذب شدند گفت: طرح «فلاح» در استان سمنان اجرایی می‌شود.

سید جواد رضوی افزود: ک هزار و 743 هزار کودک در استان سمنان زیر پوشش 2 طرح «اکرام» و «محسنین» قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه کودکان یتیم و بسیار محروم استان سمنان مشمول اجرای این طرح‌های خیری شده‌اند تصریح کرد: 11 هزار حامی خیر برای اجرای این 2 طرح و دیگر طرح‌های کمک به ایتام و کودکان بسیار محروم استان سمنان جذب شده‌اند.

روضوی اظهارداشت: در مجموع بیش از 32 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی خیران حامی برای اجرای طرح اکرام و محسنین در استان سمنان کمک شده است.

وی با اشاره به اینکه 30 مرکز نیکوکاری در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان فعالیت می‌کند افزود: کمیته امداد امام خمینی(ر) استان سمنان به مباحث فرهنگی مددجویان خود نیز توجه کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از اجرای طرح «فلاح» در سراسر استان سمنان از سوی این نهاد خبر داد و افزود: این طرح با هدف ایجاد جایگاه بهتر اجتماعی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در محله زندگی آنان اجرایی شده است و ادامه می‌یابد.

وی در تشریح نحوه اجرای این طرح تصریح کرد: در اجرای این طرح، مبلغی برای خرید میوه و شیرینی و مایحتاج برگزاری جلسات روضه و تبلیغ دینی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان پرداخت و این جلسات بدون بردن نام کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی خود مددجویان در محل زندگی آنان برگزار می‌شود.

وی افزود: تا کنون 470 جلسه روضه و تبلیغ دینی در استان سمنان با اجرای طرح فلاح برگزار شده است.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.