رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تاکنون 230 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش ملی مروجان فرهنگ ایثار و شهادت که امروز (دوشنبه) در محل تالار وحدت برگزار شد، اظهار داشت: برای حفظ دستاورهای انقلاب اسلامی شهدای زیادی تقدیم نظام اسلامی شده است که باید قدردان آن ها باشیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است، تصریح کرد: به منظور حفظ و حرمت عتبات عالیات تاکنون 2 هزار و 100 شهید  در عراق و  چه در دیگر مکان ها به شهادت رسیده اند.

حجت الاسلام شهیدی اضافه کرد: اگر امروز می توانیم با اقتدار در مقابل افکار شیطانی دنیای استکبار ایستادگی کنیم تنها به برکت خون شهدای گرانقدر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: ما در مقابل مقاومت و ایستادگی دیروز شهدای انقلاب در حال حاضر وظیفه داریم حافظ فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

وی خاطر نشان کرد: فداکاری تنها به جبهه و جنگ ختم نمی شود، بلکه امروز نیز می توان  با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت فداکاری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت همان فرهنگ عاشورایی است و باید از هر راهی که ممکن باشد حافظ و نگهدار این فرهنگ باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران تأکید کرد: خانواده معظم شهدا سمبل جامعه هستند و ما مدیون آن ها هستیم و باید به هر شکل ممکن دین خودمان را با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت ادا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار