وزیر راه و شهرسازی گفت: جامعیت در برنامه ریزی، تعریف مناسب شبکه در پروژه های شهرسازی ریل پایه و هوشمند سازی حمل و نقل ریلی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سومین جشنواره تعالی شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: یکی از مهمترین مقولات در حمل و نقل اتصال راه آهن شهری به راه اهن ریلی است که باید به عنوان توجه بیشتری شود.

وی افزود: در تهران و کلانشهر ها رفت و آمدها از حومه به مرکز شهر به یک معضل تبدیل شده و به عنوان مثال میزان تردد بین مرودشت و شیراز روزانه ۷۲ هزار خودرو است که این امر نشانگر لزوم توجه بیشتر به حمل و نقل بین شهری و حومه ای است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم تربیت کارشناسان و مدیران در سطح جهانی بیان کرد: مدت هاست در صنعت حمل ونقل ریلی ایران برای آموزش مدیران و کارشناسان در سطح جهانی سرمایه‌گذاری نشده است و برگزاری جشنواره تعالی سازمانی توسط راه آهن، نقطه عطفی است که‌ امید است آموزش ها به گونه ای باشد که‌ مدیرانی متعهد و در سطح استاندارد جهانی تربیت شوند.

وی تصریح کرد: رشد سازمان به میزان مشارکت کارکنان این سازمان بستگی دارد و اعتلای سازمانی در راه آهن به هیچ وجه نباید متوقف شود و باید بهترین های دانشگاه ها جذب و آموزش داده شوند.


وزیر راه و شهرسازی در پایان با بیان اینکه روزهای خوبی را برای حمل و نقل ریلی پیش بینی می کنم، افزود: جامعیت در برنامه ریزی، تعریف مناسب شبکه در پروژه های شهرسازی ریل پایه و هوشمند سازی حمل و نقل ریلی در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار