نخستین جشنواره خاطره نویسی و عکاسی مربیان سواد آموزی استان فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی حسینی مدیر مکتب القرآن استان فارس گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقاء سطح کیفی، آموزش به سواد آموزان استان و تقویت فرهنگ و زبان اصیل فارسی در بعد سخنوری و نوشتاری است.

دبیر جشنواره خاطره نویسی و عکاسی مربیان سواد آموزی استان فارس  بیان کرد: موضوعات این جشنواره مهمترین اتفاق دوره تدریس به سواد آموزان، شیرین ترین و تلخ ترین اتفاق در دوران سواد آموزی و بهترین ابتکار و آموزش در دوران سواد آموزی است.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی از طریق مکتب القرآن در سطح استان جمع آوری شده  است، افزود: از 200 اثر ارسالی به این جشنواره از 40 مقاله، خاطره و عکس تقدیر و 6 اثر نیز به عنوان برگزیده ممتاز معرفی می شوند که تمام آثار به عنوان نخستین کتاب خاطره نویسی استان برای سواد آموزان چاپ می شود.

حسینی افزود: شرکت کنندگان از 7 شهرستان استان فارس شامل عشایر فارس، عشایر بیضاء، سعادت شهر، اداره دشمن زیاری، کامفیروز، سروستان و آباده در این جشنواره حضور دارند.

معصومه دستغیب مدیر کل کمیسیون امور بانوان و امور اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: حضور آموزش یاران در حوزه فرهنگ و هنر نشان از اراده بانوان در سواد آموزی بوده که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار