در حکمی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، احمد طالبی سرپرست دانشکده محیط زیست به عنوان دبیر سومین همایش ملی مدیریت و مهندسی تالاب‌ها منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حکم معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به احمد طالبی آمده است: انتظار دارد با هماهنگی سایر معاونت ها و ادارات کل ستادی و استانی سازمان، سایر دستگاه ها و نهادی های ذی‌ربط و موسسات بین‌المللی اقدامات لازم را معمول دارید. مزید توفیق جنابعالی را از خداوند منان مسئلت دارم.
 
سومین همایش مدیریت و مهندسی تالاب ها با هدف ارتقای دانش محیط زیستی و کسب تجارب و اطلاعات فرهیختگان در حوزه محیط زیست به منظور مرتفع کردن مسائل و معضلات تالاب های کشور توسط دانشکده محیط زیست و با حمایت و همراهی سازمان حفاظت محیط زیست و انستیتو علوم و فناوری محیط زیست اکو در تاریخ 19 و 20 اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می‌شود.
 
دبیرخانه این همایش با اعلام فراخوان در چهار محور تالاب ها و تنوع زیستی، ارزش و عملکردهای تالاب ها، کیفیت آب، آلودگی، احیا و مهندسی تالاب ها، قوانین، مقررات و مدیریت تالاب ها، مقالات متعدد علمی- پژوهشی از سراسر کشور را دریافت می کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار