وزیر دفاع گفت: ایجاد امنیت و دفاع از منافع ملی باید در سطحی باشد که اعتمادآفرینی کند.

در بحث امنیتی و دفاعی باید در سطحی باشیم که باعث اعتمادآفرینی شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه همایش ملی بهره‌وری در بخش دفاع و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقتی که ما بحث بهره‌وری را مطرح می‌کنیم بدین معناست که مجموعه‌ای از منابعی که در اختیارمان است را چگونه به کار می‌گیریم تا بتوانیم بیشترین بازدهی و خروجی را از آن منابع داشته باشیم.

وی ادامه داد: در بخش دفاعی آن چیزی که محصول کار همه عناصر درگیر در دفاع است ایجاد امنیت و دفاع از منافع ملی است و این باید در سطحی باشد که اعتمادآفرینی کند.

وزیر دفاع افزود: هر سازمان و ملتی با محدودیت منابع مواجه است و باید این منابع محدود را به گونه‌ای به کارگیری کند تا بیشترین خروجی مورد نظرش را از آن دریافت کند که در این زمان بهره‌وری موضوعیت جدی پیدا می‌کند.

سردار دهقان عنوان کرد: در نیروهای مسلح ما به دلیل وجود عنصر فرماندهی یک اراده متمرکز بر آنها اعمال می‌شود و انتظار می‌رود که ما نسبت به بقیه سازمان‌های عمومی وضعیت متفاوتی را داشته باشیم و در این مسیر بحث فرهنگ سازمانی، بالا بودن روحیه و انجام رزمایش‌ها می‌تواند در ارتقاء توان رزمی سهیم بوده و باعث ایجاد آمادگی دفاعی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروزه در بحث تولید، آموزش و بکارگیری توانمندی‌های دفاعی منطقی عمل می‌شود و اینگونه نیست که ما سلاحی را طراحی کنیم و در اختیار نیروهای مسلح بگذاریم، افراد به کارگیرنده سلاح‌ها آموزش کامل می‌بینند و در ادوار مختلف آنها را در بهترین وضعیت نگه می‌دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار