رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهدیشهر گفت : شکارچیان متخلفی که اقدام به شکار دو راس کل وحشی در منطقه حفاظت شده پرور کرده بودنددستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس زارع رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهدیشهر از دستگیری شکارچیان دو راس کل وحشی در منطقه حفاظت شده پرور خبر داد و گفت : ماموران اجرایی منطقه درحین گشت و کنترل شبانه، به یک خودروی سواری مشکوک شده و به همین دلیل اقدام به کنترل نامحسوس خودرو کرده و پس از مدتی متوجه توقف آن در جلوی منزل یکی از متخلفان سابقه دار شکار و صید می شوند.

وی افزود : راننده خودرو به همراه متخلف سابقه دار و انتقال تعدادی گونی به داخل ماشین، محل را ترک می کنند که ماموران متوجه آثار لکه های خون از جلوی درب منزل متخلف تا محل پارک خودرو شده لذا با هماهنگی دادستان شهرستان مهدیشهر به توقف خودروی مذکور اقدام کرده و از گونی های موجود در خودرو لاشه دو راس کل را کشف و ضبط می کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهدیشهر افزود : سپس ماموران اجرایی محیط زیست پس از صدور حکم بازرسی از منزل متخلف، توسط دادستان شهرستان، با همراهی عوامل کلانتری به منزل نامبرده مراجعه و موفق به کشف یک قبضه اسلحه ساچمه زنی پر شده با تیرهای ساچمه ای و آماده شلیک و تعدادی ادوات شکار و صید از جمله مقدار زیادی گلوله ساچمه و گلوله چهارپاره و ... می شوند.

زارع در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی مهدیشهر در همراهی و مساعدت با عوامل محیط زیست و برخورد قاطع با متخلفان شکار و صید اضافه کرد: متهمان به همراه لاشه حیوانات شکار شده و ادوات شکار، تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام / ه



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.