رضا درویش گفت: شورای تامین استان تهران با برگزاری دیدار سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی مخالفت کرد و این بازی در در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری دیدار سایپا و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی بیان کرد: با توجه به این که نمی توانستیم از ورزشگاه دستگردی به عنوان ورزشگاه خانگی خود در بازی مقابل استقلال استفاده کنیم، ترجیح دادیم این دیدار به ورزشگاه آزادی منتقل شود.
 
وی افزود: در روزهای پایانی اسفند هستیم و نظر شورای تامین این بود که حجم ترافیک منطقه اکباتان اجازه نمی دهد  بازی سایپا و استقلال در ورزشگاه دستگردی برگزار شود. برهمین اساس با موافقت کادرفنی تصمیم گرفتیم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم.
 
درویش درباره بحث بلیت فروشی دیدار سایپا و استقلال تصریح کرد: حدس می زنم بین 10 تا 15 هزار هوادار برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی بیایند که تقریبا این تعداد، ظرفیتی است که از سوی میزبان بازی در اختیار هواداران استقلال قرار می گیرد.  
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد آخرین وضعیت این  تیم برای دیدار با استقلال گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی برای این بازی انجام داده ایم و به جز محمدرضا خلعتبری و حامد لک با تمام نفرات به مصاف استقلال می رویم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار