رییس جمهور افغانستان در آغاز دوره کاری شورای ملی افغانستان گفت: انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ گونه تاخیری در زمان قانونی آن برگزار خواهد شد.

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان بدون تأخیر برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، «محمد اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان در آغاز دوره کاری شورای ملی افغانستان گفت: یادآوری می‌کنم که انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ گونه تاخیری در زمان قانونی آن برگزار خواهد شد.

رییس جمهور افغانستان افزود: در افغانستان در حال حاضر 20 گروه «تروریستی» فعالیت دارند و زمینه فعالیت تمام این گروه‌ها را طالبان فراهم ساخته‌اند.

اشرف غنی گفت: بخشی از کارهای که در بخش امنیت صورت گرفته است، جمع آوری منابع داخلی و خارجی برای یک برنامه چهارساله‌ امنیتی است.

وی تأکید کرد : طالبان عامل اصلی حضور و فعالیت‌های نیروهای خارجی در افغانستان هستند و ما از دست وحشت «تروریست‌ها» مجبور شدیم که باز خواهان حضور نیروهای خارجی شویم.

غنی افزود: خوشبختانه تعریف دوست و دشمن برای ما روشن شده و تمام ابهامات در این زمینه واضح شده است، آن عده از طالبان که دست به قتل مردم می‌زنند، مانند گروه داعش و دیگر تروریست‌ها، دشمن ملت افغانستان هستند.

رئیس جمهور افغانستان در ادامه گفت: امروز افغانستان از نظر سیاسی و توانایی دفاعی به شرایط بهتری نسبت به سال پیش قرار دارد و آینده کشور ما روشنایی، ثبات و رفاه خواهد بود و شکیبایی و حوصله و پس از آن اجرای پروژه‌های بزرگ، افغانستان را به سمت شکوفایی پیش خواهد برد.

غنی خاطر نشان کرد: ما به آینده بهتر در تمام بخش‌های امنیتی، توسعه و اقتصادی  امید داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.