در راستای طرح بسیج سلامت نوروزی، بازرسی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در فیروزآباد، تشدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هوشیار کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد گفت: در راستای طرح بسیج سلامت نوروزی، بازرسان بهداشت محیط در قالب دو تیم به بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی به ویژه مراکز تفریحی تاریخی و محل های اسکان موقت مسافران پرداخته و نسبت به کنترل شبکه های آبرسانی به کمک تست های کلرسنجی و نمونه برداری های میکروبی و شیمیایی از آب آشامیدنی اقدام می کنند.
 
هوشیار افزود: در طرح بسیج سلامت نوروزی از هزار و 227 مرکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و 263 مکان عمومی و 84 شبکه آبرسانی این شهرستان بازدید و مقررات بهداشتی اعمال می شود.
 
وی ادامه داد: در 10 روز نخست این طرح به 10 واحد از مراکز مورد بازدید، اخطارهای بحرانی و غیر بحرانی صادر شد.
 
هوشیار بیان کرد: با فعال بودن سامانه 190 وزارت بهداشت برای ارسال هرگونه شکایات بهداشتی، این واحد هم در طول ایام نوروز و روزهای تعطیل، آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و رسیدگی به شکایات بهداشتی مسافران نوروزی بوده و می توانند با شماره تلفن مستقیم  38724094-071 تماس بگیرند.
 
کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد تصریح کرد: همچنین کتابچه های بهداشتی، پوستر، پمفلت و پیک سلامت نوروزی در بین مسافران توزیع می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار