نیازهای فرهنگی و تبلیغی صد منطقه خراسان رضوی توسط مبلغان اعزامی پاسخ داده می شود.

پاسخگویی به نیازهای فرهنگی و تبلیغی توسط مبلغان اعزامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت : دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد پیشگام در عرصه های نو برای پاسخگویی به نیازهای نظام و جامعه اسلامی شناخته می شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی حسینی زهانی، با اشاره به اهداف تشکیل دفتر تبلیغات، ادامه داد: تبیین، تبلیغ و گسترش باور، بینش و ارزش های اسلامی و انقلابی، تعمیق و توسعه دانش و معرفت اسلامی، حضور فعال در مراجع سیاستگذاری و برنامه ریزی تبلیغی و علمی کشور به منظور تأمین نیازهای فکری و دینی مدیریت کلان نظام، شناخت مداوم مخاطبان و بازیابی نیازها و معضلات فرهنگی نظام و مردم برای هدفمند و کارآمدسازی تبلیغات اسلامی از اهداف تشکیل این نهاد است.

او افزود: ارائه آموزش های مورد نیاز برای تربیت طلاب کارا و توانمند در عرصه های تبلیغی و جذب، ساماندهی و اعزام روحانیون به مناطق متقاضی مبلّغ از اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی زهانی اظهار کرد: اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با فعال سازی دوازده گروه تخصصی تبلیغی و اعزام سالانه بیش از 11100 نفر ساعت مبلّغ و 46 هزار نفر روز مبلغ در شانزده مناسبت تبلیغی به بیش از یکصد منطقه و گروه هدف، در پاسخگویی به نیازهای فرهنگی جامعه مؤثر است.

او ادامه داد: با بکارگیری ده ها کارشناس دینی، سالانه به 34 هزار سوال آنلاین، 15 هزار سوال آف لاین و 217 هزار سوال پیامکی پاسخ می دهد و با افتتاح نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در خراسان بیش از صد هزار سوال تلفنی  پاسخ داده می شود.

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: فعالیت های آموزشی و پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی، پشتوانه لازم برای فعالیت های تبلیغی و روزآمد شدن مبلّغان را فراهم می کند.

انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.