به دنبال برگزاری دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال بانوان تا انتهای هفته، دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و آینده‌سازان که مقرر بود روز جمعه برگزار شود به ‌روز یکشنبه 22 اسفندتغییر پیدا کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان در این خصوص گفت: به دلیل حضور 10 بازیکن از تیم ما در اردوی ملی از فدراسیون تقاضای تغییر تاریخ این بازی را داشتیم که با موافقت ایشان همراه شد.

سمیه شهبازی افزود: از آنجایی ‌که این درخواست از طرف ما انجام‌ شده است موافقت با آن قطعاً به نفع تیم ما خواهد بود. چرا که به دلیل برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی بانوان ایران با اوکراین بازیکنان خسته خواهند شد و با این تغییر تاریخ زمانی برای استراحت خواهند داشت.

وی در ادامه در خصوص اولین باخت تیمش در این فصل در مقابل تیم شهرداری بم گفت: ما یک امتیاز پیروزی در یک بازی خانگی را از دست دادیم و این در شرایطی بود که می‌توانستیم با پیروزی در این بازی کار قهرمانی را تمام و قطعی کنیم اما این اتفاق نیفتاد. در حال حاضر بازیکنانم در حال کنار آمدن با این اتفاق هستند و تمرکز خود را بر بازی روز یکشنبه قرار داده‌اند. باید بگویم بازیکنان تیم ما حرفه‌ای هستند و می‌توانند اتفاقات بد گذشته را پشت سر گذاشته و شرایط خود را مدیریت کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا فرهمند
۱۶:۳۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
از اخبارشماراجع به فوتبال بانوان بینهایت متشکرم.شما کاربزرگی رابرای بانوان فوتبالیست ما انجام میدهید.چون طرفدارتیم آینده سازان اصفهان هستم آرزوی قهرمانی این تیم خوب را دارم.ولی کاشکی مدیدان باشگاهای فوتبال آقایان نیم نگاهی هم به تیم های اصفهانی(بانوان)داشتندوبرای آنها قدم هایی برمیداشتند