مراسم معارفه رییس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا که در این مراسم گفت: بیشتر برنامه های ما فرهنگی است. نیروهای مسلح و به ویژه نیروهای انتظامی به واسطه حضور همیشگی در صحنه و خیابان ها، و ارتباط مستقیم با مردم و جامعه، همواره در معرض خطرات زیادی هستند که لازم است تا از این نیروها به نحو احسن صیانت بشود.

حجت الاسلام محمد هادی بهشتی‌پور گفت: به خاطر همین خطرات بود که امام راحل (ره) با فکر نورانی خود سازمان های عقیدتی سیاسی را در نیروهای مسلح تشکیل دادند، تا با ارائه برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، این نیروها نسبت به امور جامعه آگاه بوده و از خطرات مصون بمانند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انتظامی در کارهای سیاسی دخالت نمی کنند افزود: آموزش و شناخت سیاسی برای نیروهای انتظامی در قبال گروه های مختلف سیاسی در داخل و خارج از کشور امری ضروری است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین درخصوص برنامه های معرفتی و دینی این سازمان گفت: نیروی انتظامی به عنوان نیرویی مسلمان بر حفظ نهضت دینی و قرآنی کوشاست، و گواه آن هم وجود حدود 50 هزار نفر حافظ قرآن کریم از یک جزء تا کل است.

 در پایان مراسم از خدمات حجت الاسلام حشمت اله جلالی قدردانی، و حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی به عنوان مسئول رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کرمانشاه معرفی شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.