شهرکرد؛

دشمن به دنبال تحقق اهداف خود از طریق نفوذ است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن می‌خواهد از طریق نفوذی‌ها به اهداف خود برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در جمع نیروهای سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب (دام ظله) بر بحث بصیرت، شناخت نسبت به تاریخ صدر اسلام را برای بصیرت افزایی مهم دانست.

وی گفت: قرآن مجید، مسلمانان را به سه گروه و جریان تقسیم کرده که تا امروز هم وجود دارد و شامل قاعدین، مجاهدان و منافقین است.

تویسرکانی افزود: قاعدین کسانی هستند که اسلام را برای رسیدن به رفاه و نجات از تباهی و بدبختی انتخاب کردند و از دفاع، مقاومت و سختی‌ها گریزان و یا به ادبیات امروزی رفاه طلب بودند.

وی اضافه کرد: گروه دوم، مجاهدان هستند که بر اساس آیات شریفه قرآن کریم بر قاعدین برتری دارند و زندگی را برای فدا کردن پای اسلام می‌خواهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: گروه سوم منافقین هستند که از ابتدا مسلمان نبودند اما به ظاهر اسلام آوردند و در بین نیروهای جهادی و غیرجهادی نفوذ کردند.

تویسرکانی با بیان اینکه این وضعیت و تقسیم بندی در حال حاضر نیز وجود دارد گفت: دشمن می‌خواهد از طریق نفوذ در بخش‌های مختلف و حتی در حوزه‌های علمیه به اهداف خود برسد.

وی با تأکید بر جذب حداکثری از سوی مجاهدان انقلابی، به هشدار حضرت امام خمینی (ره) پیرامون نفوذ اشاره کرد و افزود: منافقین به واسطه گروه‌های غیرجهادی می‌خواهند نیروهای جهادی را کنار بزنند و قدرت و حکومت را در دست بگیرند.

تویسرکانی، رجعت به جاهلیت بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) را نتیجه نفوذ منافقین دانست که با رفتن و کم شدن نیروهای جهادی و حاکمیت نیروهای غیرجهادی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه این تاکتیک در حال حاضر نیز در دستور کار دشمنان انقلاب اسلامی است ادامه داد: به همین دلیل مقام معظم رهبری همواره بر انقلابی ماندن و حفظ روحیه انقلابی گری تأکید دارند.

تویسرکانی گفت: نیروهای انقلابی دلشان در گرو محبت خداست، خود را نوکر و خادم مردم می‌دانند و حاضر به سازش با دشمن نیستند، اما غیر جهادی‌ها می‌خواهند به هر قیمتی به زندگی و رفاه برسند‌ لذا نمی‌توانند به انقلاب و مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حقیقت، واقعیت، گوهر و سَبک نجات بخش است که باید حفظ شود یادآور شد: رهبر معظم انقلاب دو قطبی اصلی در جامعه را انقلابی و ضد انقلابی می‌دانند و اعتقادی به دو قطبی اصولگرا و اصلاح طلب ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پرچمدار گروه‌های جهادی و جمعیت انقلابی کشور دانست و بر اهمیت تقویت ایمان و معنویت در سپاه و بسیج به عنوان مطالبه اصلی مقام معظم رهبری تأکید کرد.

تویسرکانی با اشاره به انتخابات سال آینده و اینکه شأن سپاه و بسیج بالاتر از ورود و حمایت از افراد و جریانات سیاسی است، دلیل مخالفت‌ها با شورای نگهبان و سپاه را در ممانعت از ورود و دستیابی نفوذی‌ها به قدرت دانست.
 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.