شهروندان کوچک مزین به روپوش به رنگ درختان در حمایت از نگهداری ریه های شهر در قالب کارناوال 20 نفره در چهارباغ عباسی به اجرای نمایش می پردازند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سرپرست جزیره بازی با بیان این مطلب گفت: اهمیت شناخت و حفاظت از محیط زیست برای کودکان امروز که گرفتار دنیای مدرن و صنعتی و مجازی شده اند جزیره بازی را بر آن داشت تا به اجرای برنامه هایی ویژه روز درختکاری بپردازد.

امینه جلالی اظهار داشت: دوستی با محیط زیستی که آنقدر آسیب پذیر شده که حفظ مابقی آن همت همگانی میخواهد سبب شد تا جزیره بازی به عنوان یکی از مراکز تفریحی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به بهانه روز درختکاری ویژه برنامه ای را روز یکشنبه 15 اسفندماه برگزار کند.

وی افزود: این برنامه بازی محور بوده و در قالب ساخت گلدان سفالی، نقاشی روی گلدان کاشت گل در گلدان و نگهداری گیاهان، آموزش کاشت گیاه و سبزه نوروزی برای کودکان ساعت 15 تا 19 درجزیره بازی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین مدت زمانی است سه شنبه ها چهارباغ عباسی با صدای بوق اتومبیل ها بیگانه شده و با آرامش می توان در آن قدم زد لذا جزیره بازی در این روز نیز برنامه نمایشی را تدارک دیده است.

سرپرست جزیره بازی ادامه داد: روز درختکاری موقعیت خوبی است که شهروندان کوچک مزین به روپوش به رنگ درختان در حمایت از نگهداری ریه های شهر در قالب یک کارناوال 20نفره در چهارباغ حضور پیدا کنند.

جلالی خاطرنشان کرد: این برنامه در قالب نمایش موزیکال با هدف توجه بیشتر بزرگترها به حفظ درختان برای آیندگان روز سه شنبه 17 اسفندماه ساعت 16 تا 17 در چهارباغ برگزار می شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.