خبرهای پلیس فارس در روز یکشنبه 15 اسفندماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس آگاهی به منظور برخورد با قاچاقچیان كالا و مقابله با افراد سود جو و فرصت طلب، با انجام اقدامات پلیسی مطلع شدند یك انبار واقع در یكی از محله های این شهرستان به محل پنهان کردن كالای قاچاق از نوع لوازم خانگی تبدیل شده است.


وی ادامه داد: موضوع در دستور كار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از شناسایی محل انبار كالای قاچاق، با هماهنگی مقام قضائی از آن مکان بازرسی و مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق شامل ۳۸ دستگاه یخچال، ۲۵۴دستگاه لباسشوئی، 1 هزار و 579 دستگاه ماشین شارژی،۳۲۴ دستگاه كولر گازی، ۸۴ دستگاه ظرف شوئی و ۵۳۵ دستگاه سایر لوازم خانگی از قبیل اجاق گاز ، قهوه ساز و ماكروویو كشف كردند.
 
سردار گودرزی با بیان اینكه ارزش این محموله كالای قاچاق كشف شده برابر نظر کارشناسان سی میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: یك نفر متهم دستگیر و پرونده مقدماتی تشكیل و تحویل مقام قضائی شد.

توقیف 109 دستگاه وسائط نقلیه متخلف در کازرون

فرمانده نیروی انتظامی کازرون از توقیف 109 دستگاه موتورسیكلت و خودرو متخلف طی دو هفته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رجبعلی رزمجوئی فرمانده نیروی انتظامی کازرون گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیكی با هدف ساماندهی و برخورد با وسایل نقلیه متخلف به منظور جلوگیری از بروز تخلفات به صورت مستمر در سطح شهرستان کازرون اجرا می شود.

وی افزود: با اجرای این طرح در 14 روز گذشته 62 دستگاه موتورسیکلت و 47 دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پاركینگ شدند.

دستگیری سارقان موتورسیكلت با 10 فقره سرقت
فرمانده نیروی انتظامی جهرم از دستگیری دو سارق موتورسیكلت و كشف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده نیروی انتظامی جهرم اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیكلت در سطح شهرستان جهرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا، ماموران با انجام اقدامات پلیسی دو سارق را شناسایی و در دو عملیات جداگانه آن ها را دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی جهرم تصریح كرد: متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی به 10 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ انصاری بیان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقیف 57 دستگاه وسیله نقلیه متخلف
فرمانده نیروی انتظامی داراب از توقیف 57 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان خبر داد.
سرهنگ فرج رستمی بیان کرد: در هفته گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیكی با هدف ساماندهی و برخورد با وسایل نقلیه متخلف به منظور جلوگیری از بروز تخلفات طی چند مرحله در سطح شهرستان داراب اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ها 52 دستگاه موتورسیکلت و 5 دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پاركینگ شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار