همزمان با سراسر کشور فیلم‌های دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی در کانون نمایش استان از امروز اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛منیره صادقی افزود: بر اساس جدول اعلام‌شده، برنامه نمایش آثار شرکت‌کننده در دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در خراسان شمالی اعلام شد.

وی افزود: دانش‌آموزان مدارس و همچنین دانشجویان و عموم علاقه‌مندان به هنر پویانمایی می‌توانند روزهای ۱۵ تا ۱۹ اسفندماه جاری به تماشای فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در کانون نمایش خراسان شمالی بنشینند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بابیان این‌که سیانس صبح اکران فیلم‌ها ویژه مدارس است، گفت: فیلم‌های منتخب هرروز در سه سیانس به نمایش درمی‌آید، یک سیانس صبح و دو سیانس نیز بعدازظهر به اجرا درمی‌آید.

صادقی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره فراهم‌سازی بستری مناسب برای تبادل تجربیات، کشف توانمندی‌ها و استعدادها و همچنین امکان تماشای آثار فاخر این جشنواره بین‌المللی برای کودکان و نوجوانان تمام استان‌ها است.

وی گفت: کانون پرورش فکری پیش‌ازاین باهدف حمایت از تولید آثار و نمایش‌های ارزشمند اقدام به راه‌اندازی کانون نمایش کرد تا کودکان و نوجوانان سراسر کشور بتوانند در مکانی ویژه، فیلم‌های مخصوص به خود را تماشا کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.