صبا سراجی از استان مرکزی با 62بازی، قهرمان رقابت های دسته برتر تنیس روی میز نونهالان دختر کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، صبا سراجی از استان مرکزی در مسابقات آزاد و دسته برتر نونهالان دختر کشور که 13 اسفند دو روز در جویبار مازندران برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.

بر اساس این گزارش، در مسابقات آزاد که با حضور 74 بازیکن نونهال از سطح کشور آغاز شد، بعد از انجام 51 بازی 8 نفر از بازیکنان دسته آزاد شامل مبینا قورچیان از البرز، فاطمه کلهر از قزوین، بهاره صیدی از کرمانشاه، کیانا اردلانی از همدان، مائده حسینی از همدان، طهورا ولی پور از مازندران، فاطمه سادات از البرز و فاطمه مجد از خ. رضوی، به مسابقات دسته برتر نونهالان راه یافتند.

بعد از انجام دو مرحله مسابقه در جدول گروهی برای تعیین در جدول اصلی و مرحله جدول اصلی برای تعیین مقام قهرمان مسابقات دسته برتر نونهالان دختر کشور مشخص شد.

در نیمه نهایی صبا سراجی از مرکزی با نتیجه 3-1 از فائزه نصیرائی برد تا یک پای فینال مشخص شود در طرف دوم جدول مبینا قورچیان از البرز با نتیجه نزدیک 3-2 طهورا ولی پور از مازندران را شکست داد و دیگر فینالیست معرفی شد.

بازی فینال بین صبا سراجی و مبینا قورچیان با نتیجه به نفع صبا سراجی از مرکزی پایان یافت.

صبا سراجی از مرکز ی قهرمان دسته برتر نونهالان کشور شد و مبینا قور چیانان نایب قهرمان شد.

در طرف جدول بازنده ها الینا رحیمی از آ غربی مقابل طهورا ولی پور از مازندران با نتیجه 3-1 برنده شد ،رحیمی سوم و ولی پور چهارم شدند . نتایج رده بندی هم به شرح زیر است:

کرمانشاه بهاره صیدی 9 مرکزی صبا سراجی 1

خوزستان ملیکاباشت باوی 10 البرز مبینا قورچیان 2

فارس زینب فروغی 11 آ. غربی الینا رحیمی 3

همدان کیانا اردلانی 12 مازندران طهورا ولی پور 4

البرز فاطمه سادات کیائی 13 مازندران فائزه نصیرائی 5

خ . رضوی فاطمه مجد 14 اصفهان دینا فرهانی 6

قزوین فاطمه کلهر 15 خوزستان زهرا میراب زاده 7

تهران دریا نژاد کورکی 16 همدان مائده حسینی 8

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.