آخرین تحولات میدانی سوریه؛

برقراری ثبات و امنیت در 15 روستا و شهرک در حومه حلب/ هلاکت بیش از 48 تروریست در حما و ادلب

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌هایش، ثبات و امنیت را در 15 منطقه در حومه شمال شرق حلب برقرار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با به هلاکت رساندن آخرین تروریست ها در حومه شمالی شرقی حلب، بر 15 روستا و شهرک مسلط شدند و ثبات و امنیت را به آن باز گرداندند.

به گفته یک منبع نظامی سوریه، ارتش در عملیاتی مراکز تجمع تروریست های داعش را در حومه شمال شرق حلب هدف قرار داد، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند و 12 تانک بمب‌گذاری شده، 2 خودروی بمب گذاری شده و 3 خودروی مجهز به سلاح سنگین را منهدم ساخت.

ارتش سوریه در این عملیات بر روستاها و شهرک های "أبو جرين منبج، تل ماعز، روضه، رسم الكبار، علفا، تل الزعرايا، أم الطلاطل، أم العمد، قصر هدله، مزرعه القصر، الرشيديه، العطاويه، الفاتحيه، أبو جدحه صغير  و جب أبيض" مسلط و ثبات و امنیت را در آن برقرار کرد.

 ارتش و نیروهای مسلح سوریه در یک ماه گذشته سیطره خود را در حومه شرقی حلب گسترش داده و بر بیش از 50 روستا، شهرک، مزرعه و برخی از بلندی های راهبردی مسلط شده است.

از سوی دیگر، ارتش سوریه بیش از 48 تروریست داعش و جبهه النصره را در حومه حما و ادلب به هلاکت رساند.

به گزارش یک منبع نظامی سوری، ارتش سوریه با گلوله باران پادگان تروریست های داعش در شرق روستای "عقیربات" در حومه شمالی حما، بیش از 40 تروریست را به هلاکت رساند. همچنین شمار بسیاری از تروریست ها در این عملیات زخمی شدند.

همچنین ارتش سوریه مراکز تروریست ها را در شهرک لطامنه هدف قرار داده و 4 تروریست از جمله یک سرکرده  ملقب به "عبدالقادر جدی" را به هلاکت رساند.

در ادلب نیز هدف قرار گرفته شدن یکی از مقرهای تروریست ها در روستای مرزی "سکیک المتاخمه" به هلاکت یک سرکرده ملقب به " عمار دیوب" منجر شد.

همچنین تروریست ها در شهرک های کفر زیتا و طیبه الامام هدف حملات ارتش سوریه قرار گرفتند و چندین خمپاره انداز آنان نیز منهدم شد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار