فرمانده انتظامی شهرستان فهرج از كشف محموله 306 كيلوگرمی ترياك خبر داد.

کشف 306 كيلوگرم ترياك در فهرج به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سرهنگ مهدی  پنجعلی زاده  فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان در راستای اجرای طرح عملياتی پاكسازی مناطق جرم خيز جنوب و شرق استان كرمان با گشت زنی های متعدد و به دنبال كار اطلاعاتی ،يك محموله ترياك را كشف كردند. 

اين مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و پليسی از تردد محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان به وسيله يك دستگاه خودرو پژو 405  با خبر شدند. 

 وی تصریح کرد: تيمی از ماموران پليس اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر با موقعيت اعزام وحين گشت زنی خودرو مذكوررا شناسايی و ضمن  درگيری مسلحانه آن را متوقف کردند.

 اين مقام انتظامی با بیان اینکه متاسفانه با توجه به تاريكی شب و وسعت منطقه قاچاقچيان  متواری شدند  گفت: در بازرسی تخصصی از اين خودرو، 306 كيلوگرم ترياك كشف شد. 
 
فرمانده انتظامی فهرج در پايان با اشاره به ادامه تحقيقات برای شناسايی و دستگيری متهمان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تهيه، توزيع و فروش موادمخدر مراتب را از طريق تلفن 110 و 128 به اطلاع پليس برسانند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار