مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از برخورد شدید 2 خودروی پراید درمیدان قومس سمنان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسمعیل پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: در پی تماس شهروندی با سامانه 125 مبنی بر تصادف  شدید دو خودروی پراید  ، ستاد فرماندهی  آتش نشانی سمنان  مامورین ایستگاه شماره 1  را به همراه 1 خودرو و 4نفر آتش نشان به محل حادثه واقع در میدان قومس سمنان اعزام کرد.

وی افزود: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده  شد  دو خودرو به علت رعایت نکردن نکات ایمنی  به شدت با هم برخورد کرده به طوری که خودروی پراید خسارات مالی زیاد و باعث مصدومیت وشکستگی کتف راننده خودرو پراید شد.

اسمعیل پور اظهار داشت: شدت ضربه باعث محبوس شدن سرنشین خودرو پراید و شکستگی کتف راننده  شد که آتش نشانان با سرعت شروع به ایمن سازی خودرو ها و بستن شیر گاز و جلوگیری از نشت بنزین خودروها نموده و با رعایت نکات ایمنی فرد محبوس شده در خودرو(1 نفر مرد ) را رهاسازی و به بیمارستان منتقل کردند.

اسمعیل پور به رانندگان توصیه کرد: درهنگام رانندگی درجاده ها و خیابان ها مخصوصا با نزدیک شدن به ایام نوروز و سفرهای نوروزی سرعت مطمئنه وفاصله مجازباخودروی جلویی رارعایت کنند تا از بروز حوادث اینچنینی جلوگیری شود.

گفتنی است ، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت ولی متاسفانه خسارت مالی فراوانی برجای گذاشت.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.