رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: تغییر در مصوبه قبلی مجلس درباره تعیین سقف حقوق مدیران ایراد ایراد آیین‌نامه‌ای نداشته است.

بازگشت به مصوبه قبلی درباره تعیین سقف حقوق مدیران ایراد آیین‌نامه‌‌ای نداردحمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سوالی مبنی اینکه آیا رأی‌گیری مجلس درباره مصوبه مربوط به حقوق مدیران و تغییر آن از لحاظ آیین‌نامه‌ای ایرادی دارد یا خیر، گفت: این امر هیچ گونه ایراد آیین نامه‌ای ندارد.

وی ادامه داد: اصلاح ایرادات گرفته شده از سوی شورای نگهبان نسبت به برنامه ششم توسعه در دستور کار بوده و به همین دلیل هم روز چهارشنبه گذشته ما به این موضوع ورود کردیم و اکنون نیز برای بررسی این مصوبه از برنامه ششم هیچ ایراد آیین‌نامه‌ای وجود ندارد.

نماینده مردم همدان تأکید کرد: اکنون این مصوبه امضا شده و به شورای نگهبان ارسال می‌شود و بار دیگر این شورا ایرداتی درباره برنامه داشته باشد، ما آن را اصلاح و بررسی می‌کنیم لذا هنوز برنامه ششم توسعه از دستور کار مجلس خارج نشده و می‌توان نسبت به آن نظر داد؛ بار دیگر به مصوبه قبلی خود بازگشتیم.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار