رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شادگان با اشاره به ظرفیت های زیاد معلمان برای انتقال فرهنگ زیست محیطی برای جامعه هدف، مباحثی آموزشی خود را در قالب پاورپوینت ارائه نمود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛دوره آموزشی ضمن خدمت آشنایی با مباحث محیط زیست با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شادگان و اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان برگزار شد.

این دوره طی دو روز در قالب 4 کلاس 2 ساعته به مدت 8 ساعت برای فرهنگیان  در محل ضمن خدمت آموزش و پرورش شهرستان شادگان برگزار گردید.

 سید محمد حسن فقیه رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شادگان در این دوره آموزشی که  از دبیران گروه های مختلف آموزشی شهرستان شادگان حضور داشتند ضمن ارج نهادن به مقام معلم، آموزش و انتقال مفاهیم حفظ محیط زیست را یکی از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست عنوان نمود و گفت: تلاش مجموعه حفاظت محیط زیست،آموزش و فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی کشور است که حفظ محیط زیست را وظیفه همگانی می داند.

 ضمناً ایشان با اشاره به ظرفیت های زیاد معلمان برای انتقال فرهنگ زیست محیطی برای جامعه هدف، مباحثی آموزشی خود را در قالب پاورپوینت ارائه نمود.در پایان کلاس ها رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شادگان به سوالات معلمان در حیطه محیط زیست پاسخ نمود.

 انتهای پیام/م    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.