فرمانده انتظامی مراغه از کشف 11 هزار و 400 عدد انواع مواد محترقه آتش زا و غیرمجاز در این شهرستان خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ اصلانی فر گفت: این مواد محترقه در راستای تامین امنیت اجتماعی و مقابله با هنجارشکنی ها در روزهای آخر سال کشف و ضبط شده است.  
وی افزود:این تعداد مواد محترقه در بازرسی ماموران انتظامی از واحدهای صنفی و دستفروشان این شهرستان کشف شده است.
وی با بیان اینکه ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده حدود 100 میلیون ریال است ادامه داد: در این ارتباط نیز سه نفر دستگر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.
وی اضافه کرد: مقابله با تولید، فروش و بکارگیری انواع مواد محترقه و آتش زای غیرمجاز که موجب اختلال در نظم و آرامش جامعه شود از اولویت های پلیس در روزهای پایانی سال است.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز گفت: باتوجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال، دستگاه قضائی همگام با نیروی انتظامی با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی از جمله فروش و تولید مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان برخورد قاطع می کند.
علی دلداری افزود: در راستای تامین آرامش و نظم جامعه، هیچ حاشیه امنی برای هنجارشکنان و متخلفان در برهم زدن امنیت شهر وجود نخواهد داشت.
وی با تاکید بر لزوم توجه و کنترل خانواده ها نسبت به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فرزندان خود در جامعه اضافه کرد: با توجه به وقوع برخی حوادث ناگوار در روزهای پایانی سال در سال های گذشته، والدین با احساس مسئولیت بیشتر مراقبت از فرزندان خود را در اولویت قرار دهند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.