صبح امروز تکواندوکاران دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی تکواندو آقایان، اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو که روز چهارشنبه 11 اسفندماه در خانه تکواندو و با حضور 110 تکواندو کار برگزار شد، 24 هوگوپوش جوان و بزرگسال جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند که صبح امروز و در نخستین روز از این اردوها، در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند. 

تمرینات آماده سازی تیم ملی تکواندو که آماده حضور در مسابقات کشورهای اسلامی می شوند به بدنسازی و تمرینات فنی اختصاص خواهد داشت که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به میزبانی آکادمی المپیک و زیر نظر فریبرز عسگری سرمربی این تیم برگزار می شود. 

دومین مرحله از مسابقات انتخابی تکواندوکاران اردونشین نیز روز 26 اسفندماه برگزار خواهد شد که پس از این رقابتها 16 هوگوپوش انتخاب و به تورنمنت مراکش که طی روزهای 17 و 18 فروردین ماه 1396 برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

لازم به ذکر است تورنمنت مراکش جنبه انتخابی نیز خواهد داشت و پس از پایان این تورنمنت ترکیب اصلی و هشت نفره تیم ملی تکواندو اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی مشخص خواهد شد.

بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در رشته ورزشی تکواندو طی روزهای 26 لغایت 28 اردیبهشت ماه 1395 به میزبانی باکو آذربایجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار