فدراسیون فوتبال با درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت کامیابی نیا موافقت نکرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت برای بازی برابر نفت تهران با محرومیت و مصدومیت چند بازیکن مواجه هستند. براین اساس باشگاه پرسپولیس طی نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار بخشش محرومیت کامیابی نیا شد اما این درخواست مورد موافقت فدراسیون فوتبال قرار نگرفت. 

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پیگیری نامه بخشش کمال کامیابی نیا امروز به فدراسیون فوتبال مراجعه کردند اما پس از رایزنی های بسیار، متوجه شدند که درخواست بخشش کامیابی نیا دوباره رد شده است.

پرسپولیسی ها قصد داشتند که باتوجه به محرومیت چند بازیکن بتوانند محرومیت کامیابی نیا را تعلیق کنند تا از این بازیکن مقابل نفت تهران استفاده کنند اما در این امر ناموفق بودند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس گفت: کامیابی نیا در چند بازی محروم بوده و به نوعی متنبه شده است. با توجه به اینکه برای بازی با نفت تهران چند بازیکن را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم خواستار تعلق محرومیت کامیابی نیا شدیم که مورد موافقت فدراسیون فوتبال قرار نگرفت. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال کامیابی نیا برای بازی با نفت تهران محروم است و قادر به همراهی تیم در این بازی نیست. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار