سرپرست فرمانداری شادگان از عملیات اجرایی پروژه های در حال احداث و نیمه تمام این شهرستان بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ احمد جعفری نسب، سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان به اتفاق جمعی از مسئولین ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان از عملیات احداث پروژه خط لوله آب شرب 52 اینچ دارخوین - شادگان  بازدید نمود.

وی در این بازدید از عملیات احداث پروژه خط لوله آب شرب 52 اینچ دارخوین - شادگان بر ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه تاکید کرد و افزود: با بررسي مشكلات پیش روی اين پروژه اقدامات لازم جهت رفع اين مشكلات انجام خواهد گرفت تا شاهد پایان این پروژه در سریع ترین زمان ممکن باشیم .

در این بازدید مجریان پروژه خط لوله آب شرب 52 اینچ دارخوین -شادگان توضیحات کاملی از روند پیشرفت و وضعیت پروژه به جعفری نسب سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان ارائه کردند.

جعفری نسب همچنین از پروژه چهار خطه شدن محور دارخوین، شادگان، خوردورق بازدید و ضمن ملاقات با پیمانکاران و مجربان طرح در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته پروژه  قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شادگان در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته بر ارتقا کیفیت راه سازی تاکید کرد و اذعان داشت: این محور از نقاط حادثه خیز بوده و باتوجه به وجود تالاب بین المللی شادگان و... مکررا شاهد حوادث پر ترافیک بوده که انتظار می رود با بهره برداری از  این پروژه تلفات جاده ای و کاهش تصادفات و بار ترافیک در این مسیر کم شود.

جعفری نسب تصریح کرد: طول کل مسیر دارخوین تا سه راهی خوردورق 45 کیلومتر است که 13 کیلومتر از این پروژه اجرائی شده و میزان30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهار داشت: اعتبارات  این طرح از محل اعتبارات  وزارت نفت و  وزارت راه و شهر سازی تامین شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار