مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: بازی کردن با تیم های صدرنشین سخت است و استقلال هم تیمی است که بازی کردن با آن دشواری‌های خاص خودش را دارد.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار سیاه جامگان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بیان داشت: همواره بازی کردن با تیم های صدرنشین سخت است و استقلال هم تیمی است که بازی کردن با آن دشواری‌های خاص خودش را دارد.حالا این تیم سوم لیگ برتر است و ما برای برتری برابر چنین تیم آماده‌ای باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.
 
وی افزود: نمی‌توانم از حالا بگویم که چگونه برابر استقلال به نتیجه می‌رسیم اما این را می‌دانم که این توانایی در بازیکنان تیم ما وجود دارد که برابر استقلال سربلند از زمین خارج شوند.قطعا این توانایی در بین بازیکنان ما وجود دارد که بتوانند روز سختی را برای استقلال آن هم در ورزشگاه آزادی رقم بزنند.
 
عباسی در ادامه گفت: سه امتیاز این دیدار برای ما بسیار مهم است و امیدوارم بتوانیم با حمایت هوادارانی که از مشهد برای تشویق تیم به تهران می آیند و با تلاش بازیکنان به این امر مهم دست پیدا کنیم. این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و می دانیم که یک بازی سخت با تیمی قدرتمند داریم.ما سه امتیاز بازی را می خواهیم و باید آن را به هواداران هدیه کنیم زیرا فوتبال برای هواداران است.
 
وی عنوان کرد: هفته گذشته حدود 10 درصد از مطالبات مالی بازیکنان را به حساب آنان واریز کردیم،سعی مان براین است تا پیش از بازی با سپاهان بخش دیگری از قراردادهای آنها را پرداخت کنیم.
 
مالک باشگاه سیاه جامگان در پایان تصریح کرد: با توجه به اهمیت این دیدار برای سیاه جامگان تصمیم گرفتیم هواداران مشتاق تیم مان را با 10 دستگاه اتوبوس روانه تهران کنیم تا از نزدیک شاهد این دیدار باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار