پرونده بازي هاى هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال فردا با انجام دو ديدار بسته مى شود و در يكى از حساس ترين دیدارها پرسپوليس به مصاف نفت تهران مى رود.

تقابل لشگر نصف ونیمه پرسپولیس با شاگردان دایی/سرنوشت ویسی در گرو دربی اصفهانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال فردا با انجام ٢ ديدار به پايان مى رسد. پرسپوليس مهمان نفت تهران است و دربى اصفهان هم ميان سپاهان و ذوب آهن برگزار مى شود. 

نفت تهران- پرسپوليس/ساعت ١٧:٢٥ ورزشگاه تختى تهران

شاگردان برانكو بعد از برد دلچسب برابر الوحده امارات در ليگ قهرمانان آسيا با روحيه بالا به مصاف نفت تهران مى روند. 

البته تيم پرسپوليس با محروميت و مصدوميت بازيكنانش براى بازى با نفت تهران مواجه است و نيمى از نفراتش را در اين بازى در اختيار ندارد و انتخاب بازيكنان جايگزين دغدغه اصلى برانكو در اين بازى محسوب مى شود.

حسين ماهينى، وحيد اميرى، كمال كاميابى نيا و محمد انصارى بازيكنان محروم پرسپوليس در اين بازى هستند و عليرضا بيرانوند و سيد جلال حسينى هم مصدوم هستند اما گفته مى شود اين دو بازيكن قادر به همراهى پرسپوليس برابر نفت تهران هستند. 

رامين رضاييان هم به علت درگيرى با عليپور از سوى برانكو از تيم كنار گذاشته شده است و كميته انضباطى قرار است درباره اين بازيكن تصميم بگيرند. 

به هر حال برانكو با لشگر نصف و نيمه خود به دنبال برد اين بازى و تداوم صدرنشينى در ليگ برتر است. 

در آن سوى ميدان، شاگردان على دايى با دو برد متوالى به جايگاه پنجم صعود كردند و آنها قصد دارند از نبود بازيكنان اصلى پرسپوليس استفاده كرده و با كسب سه امتياز اين بازى به رده چهارم هم صعود كنند. 

نفتى ها در روزهاى گذشته به علت دريافت نكردن مطالبات خود تمرين نكردند و حتى دست به دامان تاج، رئيس فدراسيون فوتبال شدند. 

البته مسئولان نفت تهران قول دادند قبل از بازى با پرسپوليس بخشى از مطالبات بازيكنان را پرداخت كنند تا با روحيه بالا به مصاف سرخپوشان پايتخت بروند.

جدال پروفسور و شهريار، در اين بازى جذاب و ديدنى خواهد بود و بايد ديد كداميك از اين دو مربى در پايان بازى سربلند مى شوند. 

محمود دانشگر و ميلاد فراهانى بازيكنان محروم نفت تهران هستند اما سجاد شهباززاده مهاجم جديد نفت تهران با صدور كارت بازى اش قادر به همراهى نفت در اين بازى است. 

بازى رفت با نتيجه ٣ بر صفر به نفع سرخپوشان پايتخت به پايان رسيد كه كمال كاميابى نيا و حسين ماهينى دو گلزن اين بازى محروم هستند و فقط طارمى در تركيب پرسپوليس در اين بازى حضور دارد. 

به هر حال بايد ديد پرسپوليس مى تواند با برد اين بازى اختلافش را با تراكتورسازى به ٨ امتياز برساند يا نه! 

رضا كرمانشاهى، بابك داورى، رحيم شاهين و رضا عادل تيم داورى اين بازى هستند. محمد رضا فلاح هم ناظر بازى است. 

فولاد مباركه سپاهان- ذوب آهن اصفهان/ ساعت١٦ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

هر دو تيم اصفهانى در شرايط نامناسب پاى به دربى اصفهان مى گذارند. سبزپوشان اصفهانى در ٦ ديدار رنگ برد را نديدند و در ٣ بازى متوالى در ليگ برتر هم شكست خوردند. البته شاگردان مجتبى حسينى در ليگ قهرمانان آسيا هم نتايج خوبى نگرفتند و يك مساوى و يك شكست در كارنامه خود در آسيا به جاى گذاشتند. 

در آن سوى ميدان، سپاهان پرافتخارترين تيم ليگ برتر در ٥ بازى اخير خود پيروز نشده و با سه شكست متوالى در جايگاه دهم قرار دارد. 

مدير عامل تيم سپاهان بيان كرده كه شكست احتمالى در دربى اصفهان شايد با بركنارى ويسى همراه باشد. به هر حال ويسى براى حفظ جايگاهش به سه امتياز اين بازى نياز مبرم دارد. 

احسان حاج صفى، مهرداد محمدى و لى اوليويرا بازيكنان محروم اين بازى هستند و قائد رحمتى هم به علت پارگى رباط صليبى ٦ ماه از حضور در ميادين مسابقات محروم خواهد بود. 

به هر حال ويسى بدون چند بازيكن اصلى اش كار سختى برابر تيم با انگيزه ذوب آهن دارد. 

براين اساس هر دو تيم به برد اين بازى نياز مبرم دارند و بايد ديد كدام يك از دو تيم مى توانند با كسب سه امتياز از بحران خارج شوند و نوار باخت هاى متوالى را قطع كنند. 

دربى اصفهان بعد از ١١ سال در ورزشگاه نقش جهان برگزار مى شود و تعداد تماشاگران هم به طور مساوى بين دو تيم تقسيم مى شود. 

تورج حق وردى، حسين طالقانى، فرهاد مروجى و پيمان فرخى مهر تيم داورى اين بازى هستند و اسماعيل صفيرى هم ناظر اين بازى است. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار