ماجدی گفت: مدیران باشگاه ها ابتدا شعارهایی مبنی بر ضرورت توجه به فوتبال پایه می دهند اما اقدامی در جهت تحقق شعارهایش انجام نمی دهند.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت نه چندان مطلوب فوتبال کشورمان در رده های سنی پایه اظهار کرد: در فوتبال پایه مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که دلیل عمده اینگونه مشکلات عدم توجه لازم مسئولان به رده های سنی فوتبال پایه است، هر مدیری که به عنوان مدیرعامل یک باشگاه انتخاب می شود ابتدا شعارهایی مبنی بر ضرورت توجه به رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان می دهد اما اقدامی در جهت تحقق شعارهای خود انجام نمی دهد.

وی افزود: خوشبختانه تیم هایی مانند خونه به خونه بابل،ذوب آهن و سپاهان اصفهان برای فوتبال پایه اهمیت ویژه ای قائل هستند و من امیدوارم سایر باشگاه ها نیز برای رشد و پیشرفت رده های سنی پایه خود برنامه ریزی کنند.

سرپرست سابق کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره علت استعفایش از این سمت تصریح کرد: اگر بخواهم به صورت شفاف و صادقانه دلیل جدا شدنم از فدراسیون را شرح دهم باید بگویم که من با برخی مواضع سید محمد هادی آیت اللهی نایب رییس وقت فدراسیون فوتبال مشکل داشتم و ترجیح دادم با همکاری ام با فدراسیون را قطع کنم.

با اشاره به وظایف سرپرست تیم های فوتبال گفت: مدیر یا سرپرست تیم وظیفه اداره تیم را برعهده دارد که باید هم به لحاظ اخلاقی و هم به لحاظ فنی و مدیریتی توان اداره آن تیم را داشته باشد.

وی ادامه داد: در فوتبال ایران گاهی در مسئولیت افراد جا به جایی هایی صورت می پذیرد و برخی از وظایف مدیر یا سرپرست تیم به افرادی که صلاحیت انجام آن وظایف را ندارند واگذار می شود، در صورتی که اختیارات سرپرست تیم تنها باید برعهده یک نفر باشد.

ماجدی در پایان در مورد احتمال بازگشت خود به کمیته جوانان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: حدود چهار ماه پیش محمدرضا ساکت رییس سازمان تیم های ملی از من برای حضور در کمیته جوانان دعوت کرد و من برنامه های خود را برای فدراسیون ارسال کردم اما ترجیح می دهم تا زمانی که این کمیته فعالیت خود را به طور مستقل و جدا از فدراسیون فوتبال آغاز نکرده است در جایگاه دیگری به فعالیت بپردازم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار