زاهدان

آغاز طرح نظارتی مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی ویژه نوروز

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:طرح نظارتی مواد غذایی و بهداشتی ویژه نوروز در شهرهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علیرضا مبارکی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ابتدای اسفندماه طرح تشدید بازدید از واحدهای تولیدی مواد غذایی و بهداشتی را اجرا کردند.

مبارکی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از بروز تخلف و یا سوء استفاده احتمالی در ایام پایانی سال، تیم های بازرسی از تمامی فروشگاه های عرضه فرآورده های آرایشی و بهداشتی، مبادی رسمی ورود کالا، انبارها، سردخانه ها و مراکز تولید و توزیع مواد غذایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بازدید می کنند.

وی ادامه داد: هم استانی های گرامی می توانند در صورت مواجهه با هرگونه فرآورده سلامت محور غیرمجاز، تقلبی و یا قاچاق از قبیل دارو، مواد غذایی، آشامیدنی و لوازم آرایشی و بهداشتی موضوع را از طریق شماره ۳۳۲۲۸۸۸۳ (مرکز اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات غذا، آرایشی و بهداشتی) و شماره  ۳۳۲۲۸۸۸۲ (مرکز اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات دارویی) به کارشناسان مربوطه اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار