سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ضرب و شتم مسافران ایرانی در مرز ترکیه واکنش نشان داد.

واکنش «نقوی حسینی» به ضرب و شتم مسافران ایرانی در مرز ترکیهسید حسینی نقوی حسینی نماینده مروم ورامین در گفت‌وگو با خبرنکار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنکاران جوان در واکنش به ضرب و شتم مسافران ایرانی در مرز ترکیه، اظهارداشت: شنیده‌ام که فیلمی از ضرب و شتم ایرانی‌ها توسط مأموران ترکیه در فضای مجازی منتشر شده است؛ با این وجود صحت و سقم آن همچنان مشخص نیست و ما در تماسی که با وزارت امور خارجه داشتیم این دوستان به ما گفتند که در حال بررسی این موضوع هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: با این حال اگر چنین واقعه‌ای اتفاق افتاده باشد قطعا وزارت امورخارجه باید موضعگیری صریح و شفافی در این رابطه داشته باشد.

نقوی تصریح کرد: همچنین وزارت امور خارجه در صورت صحت ضرب و شتم مسافران ایرانی در مرز ترکیه باید سفیر ترکیه را احضار و به وی تذکر دهد تا با این عمل خارج از عرف دیپلماتیک، برخوردی جدی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودیl
۲۲:۳۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
بابا وقتی بشه با خنده دیپلماتیک قضیه را جمع کرد دیگه چرا راههای خشنتری را انتخاب کنیم ولو روزی پس گردنی به مسئولان خنده روی ما بزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
اگر واقعیت داره خوب کاری کردن.مگه جا قحطیه میرن دلارهای زبون بسته رو تو کشور حامی داعش خرج میکنین؟ اونم امنیت درست و حسابی نداره!فقط میخواین پز بدین که بله ما رفتیم آنتالیا و استانبول و.....
آخرین اخبار