حضرت زهرا (س) در 1400 سال پیش در مقابل ظلم ایستادگی کرد و امروز نیز همان راه و روش را باید ادامه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد،آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه مشهد ضمن یاد و بزرگداشت آیت الله طبسی در سالگرد وفات ایشان و تشکر از مردم که در راهپیمایی که دیروز به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد گفت: این راهپیمایی و اشک های مردم در آن مراسم بسیار دیدنی بود چرا که در پس آن یک اندیشه و باور سیاسی وجود داشت.
 
وی افزود: تنها نقطه ای که در جهان، حاکمیت را از حضرت علی (ع) الگو گرفته است نظام جمهوری اسلامی ایران است و تنها ستون این نظام ولایت فقیه می باشد.
 
آیت الله علم الهدی گفت:دشمنان به این نتیجه رسیده اند که اگر اجازه دهند این نظام پایدار بماند و توسعه یابد تمان قدرت های استکباری خاکستر شده و گرایش های مادی از بین می رود پس یا باید محبت اهل بیت را از مردم گرفت و یا پایه های نظام از بین برود.
 
خطیب نماز جمعه مشهد افزود: به همین خاطر دشمن در این سدد است جامعه را دو قطبی کرده و به وسیله بی دین هاو ضد انقلاب ها در مقابل مردم اهل بیتی و از تبار زهرا و علی و ولایتی قرار گیرد.
 
وی گفت: آن چیزی که باعث گلایه است عدم تو جه برخی مسئولین به حرف ها و مطالبشان است.
 
وی به صحبت های مقام معظم رهبری در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: یکی از مسئولین اذعان کرد برخی فکر می کنند منقل آتشی ساخته شده که می توان برجام را در آن انداخت و آتش زد.
 
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: برخی مسئولین می گویند اگر برجام نبود حتما جنگ صورت می گرفت.
 
وی اینگونه صحبت ها را مغایر با فرمایشات رهبر انقلاب دانست و گفت:  اگر اینگونه سخنان بخاطر اردوکشی انتخاباتیست، این خیانت به خون شهدا و حضرت فاطمه (س) است که ان شاء الله اینگونه نیست.
 
وی افزود: معنای التزام عملی به ولایت این است که اگر ولایت فقیه دستوری دادباید به آن عمل شود چرا که ولایت فقیه همان ولایت اءمه اطهار و رسول الله است.
 
انتهای پیام//ح.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.