دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران

مردم برای جبران خسارت کالاها دست به تلفن شوند/ فراهم کردن عرضه کالای خارجی قانونی در کنار کالای داخلی

احمد نژاد اعلام کرد: مردم برای جبران خسارت هایشان با 124 تماس بگیرند.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان علی اکبر پور حمد نژاد دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران درباره پیگیری جبران خسارت های وارد آمده به مردم از سوی واحدهای متخلف گفت: واحد بررسی و رسیدگی به شکایات یا همان 124 در وزارت صنعت و معدن، عامل قانونی پیگیری و نظارت بر ارتباط بین خریدار و فروشنده است.

پوراحمد نژاد با بیان اینکه متخلفان اقتصادی مترصد کسب استفاده از هر فرصت برای تخلف و سوء استفاده هستند، اظهار داشت: چه فرصتی جذاب تر از بازار شب عید می تواند وجود داشته باشد ، این اتفاق در سالهای گذشته به دلیل فعالیت کسانی که شناسنامه نداشتند، مورد تخلف قرار گرفته است.

وی افزود: در سال 95 با همراهی و همدلی خوبی که از طریق اتحادیه ها و اصناف در حوزه راستی آزمایی و شفاف سازی تجارت به ویژه در عرضه کالاهای خارجی رخ داد، زمینه تخلف به شدت نا امن و محدود شد اما ادعا نمی کنیم از بین رفته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران به برنامه های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت : برنامه ای که ستاد مبارزه با قاچاق و کمیسیون داشته ، فراهم کردن عرضه کالای خارجی قانونی در کنار کالای داخلی با اولویت دادن به مصرف کالای داخلی است.

وی اضافه کرد : امسال شاهد ارتباط گیری گسترده مردم عزیز برای معرفی کانون های تخلف هستیم و اخیرا با سه واحد صنفی که مبادرت به عرضه کلان کالای قاچاق می کردند با گزارش مردمی و اجازه قضایی برخورد شد و به این شکل جلوی گرفتاری افراد دیگر در آینده را گرفتیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار