مشاور عالی رهبر معظم انقلاب که به هندوستان سفر کرده است در ادامه برنامه ها و دیدارهایش روز گذشته با معاون رییس جمهور هند دیدار و گفتگو کرد.

حدادعادل با معاون رییس جمهور هند دیدارکردبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛غلامعلی حدادعادل مشاورعالی رهبر معظم انقلاب که به هندوستان سفر کرده است در ادامه برنامه ها و دیدارهایش روز گذشته با معاون رییس جمهور هند دیدار و گفتگو کرد.

درابتدای این دیدار معاون رییس جمهورهند ضمن خوشامدگویی به حدادعادل گفت:روابط فرهنگی ایران وشبه قاره قدمتی طولانی دارد وریشه های فرهنگی وزبانی عمیق باعث شده تا روابط سیاسی واقتصادی نیزتحت تاثیرقرارگیرد.

در این دیدار و گفتگوی ۲ ساعته پیرامون وضع تروریسم و راه‌های مقابله با آن در غرب و جنوب آسیا و همچنین مسائل مرتبط با زبان فارسی و گسترش آن درشبه قاره هند و تبادلات فرهنگی بین دو کشور بحث و تبادل نظر شد.

در پایان این دیدار حدادعادل ازاین مقام بلندپایه هند دعوت کرد تا با سفر به ایران نسبت به تحولات و پیشرفت‌های مختلف کشورمان مخصوصاً درسال‌های اخیر آگاهی بیشتری یافته و زمینه های تعامل و همکاری گسترش یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار