مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از کشف و معدوم سازی افزون بر 2 تن ماده غذایی غیربهداشتی توسط اکیپ های فعال بازرسان سلامت محیط این شهرستان خبر داد.

معدوم سازی موادغذایی غیربهداشتی در شادگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت الله جانبی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان بیان داشت: در بازرسی های به عمل آمده از مغازه ها و فروشگاه های توزیع مواد غذایی توسط واحد محیط مرکز بهداشت این شهرستان، توانستند بیش از 2 تن مواد غذایی غیر بهداشتی را کشف و طی سلسله مراتب اداری و قانونی مواد غذایی غیر بهداشتی مذکور را معدوم کنند.

وی افزود: این مواد غذایی کشف شده شامل ماده شوینده، نمک، یخمک و کیک و همبرگر غیر قابل استفاده بوده و تمامی این اقلام ذکر شده معدوم شدند.

جانبی با تاکید به اینکه شهروندان و مسافران از خرید مواد غذایی فاسد از فروشندگان دوره گرد خودداری کنند، خاطرنشان کرد: بیش تر این مواد به علت قرار گرفتن در فضای باز، آلوده بوده و تهدیدی جدی برای سلامت افراد محسوب می شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان دقت به پروانه ساخت، تاریخ تولید و انقضای مصرف هر کالا را پیش از خرید و مصرف آن لازم دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافران شکایات خود را درباره مسائل بهداشتی به واحد بهداشت محیط این شبکه اطلاع دهند.

وی اذعان داشت: به همت مجموعه بازرسان در شهرستان شادگان  در بازرسی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از جمله قنادی ها، رستوران ها، مراکز طبخ و توزیع مواد غذایی، هتل ها، آرایشگاه ها و... برنامه های حوزه طرح بسیج سلامت نوروزی پیگیری و با متخلفان برخورد  می شود.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.