همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: زندگانی و سیره ی معصومین(ع) به ویژه حضرت صدّیقه ی کبری، فاطمه زهرا(س) دارای آثار و برکاتی است که از جمله آنان تفکر و اندیشه، تقویت ایمان و ارتباط با بزرگان و درس دین داری و تقوا است.
 
حجت الاسلام حسینی افزود: مراسم سوگواره یاس نبوی ویژه شهادت این بانوی بزرگ در سراسر بقاع متبرکه و امامزادگان مطهر در ساعت 9 صبح برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: مراسم سوگواری و عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در تمامی بقاع متبرکه از جمله در سه امامزاده احمد و جعفر(ع) شهر بهمن، سیدعلی(ع) ایزدخواست و حسینیه فاطمیه(س) شهرستان آباده برگزار می شود.
 
حسینی بیان کرد: 3 امامزاده شاخص شهرستان اقلید نیز میزبان مراسم عزاداری و روضه خوانی خواهند بود که در امامزاده ابراهیم(ع) خنجشت، امامزاده جعفر(ع) روستای جعفرآباد و امامزاده عبدالرحمن(ع) نیز این مراسم به صورت ویژه با حضور عزاداران برپا می شود.
 
وی اظهار داشت: در امامزاده زینب خاتون(س) مراسم نمادین ویژه شهادت حضرت زهرا(س) در ساعت 10 صبح در محل این امامزاده برگزار می شود و دو مبلغ در این آستان مقدس پاسخگوی عموم مردم در حوزه مشاوره و مسائل دینی خواهند بود.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف تصریح کرد: مردم عزادار شهرستان خنج نیزدر حسینیه چهارده معصوم(ص) در شب شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و در مسجد جامع امامزاده شاه کمال(ع) روستای باغان در روز پنج شنبه ساعت 10 صبح خطبه فدکیه را قرائت می کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار