شرکت ابزارهای پزشکی یونایتد مدیکال اینسترومنتس قبول کرد 515 میلیون و 400 هزار دلار جریمه به دفتر کنترل دارایی‌‌های خارجی وزارت خزانه‌ داری آمریکا پرداخت کند.

پرداخت جریمه یک شرکت ابزارهای پزشکی به دلیل نقض تحریم های ایران

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی وزارت خزانه داری آمریکا نوشت: دفتر کنترل دارایی‌ های خارجی این وزارتخانه موسوم به اوفاک ( OFAC ) اعلام کرد با شرکت یونایتد مدیکال اینسترومنتس United Medical Instruments) UMI) ابزارهای پزشکی متحد) بر سر پرونده ای در رابطه با نقض تحریم های ایران مصالحه کرد و این شرکت قبول کرد 515 میلیون و 400 هزار دلار جریمه پرداخت کند.

مقر این شرکت در کالیفرنیاست. شرکت ابزارهای پزشکی متحد، متهم بود بین سال های 2007 تا 2009 در پنجاه و شش مورد تخلف مدنی، قانون «مقررات معاملات و تحریم های ایران » را نقض کرده است.

این شرکت با علم به اینکه تجهیزات فروخته شده، به مقصد ایران خواهند رفت آنها را فروخته است.

براساس این گزارش، تجهیزات این شرکت ابتدا به امارات منتقل شده و سپس به ایران انتقال یافته اند. تجهیزات فروخته شده به ایران از سوی شرکت یونایتد شامل دستگاه های عکس برداری پزشکی بوده اند و دفتر کنترل دارایی‌ های خارجی وزارت خزانه‌ داری آمریکا معلوم کرد که این شرکت با علم به اینکه شرکت های اماراتی این تجهیزات را به ایران منتقل خواهند کرد، دستگاه ها را به امارات صادر کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
خاک بر سر حیونشون که با دوا و درمون انسانها هم مخالفن . اینا از داعشیام بدترن ؟
آخرین اخبار