فرماندار شهرستان نطنز گفت: نطنز در بین شهرهای استان اصفهان اولین شهری بود که میدان‌ها و پارک‌های آن به سیستم خودکار اذان‌گو مجهز شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف حسنی امروز در اولین اجلاس نماز نطنز، ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: عزم و اهتمام استاندار و شهردار اصفهان به برپایی نماز و نصب سیستم خودکار اذان‌گو در میدان‌ها مورد تشویق و تمجید قرار گرفت و استان اصفهان به‌ عنوان استان نمونه نماز معرفی شد.

وی افزود: باعث افتخار است که شهر اولیاءالله نطنز در بین شهرهای استان اصفهان اولین شهری بود که میدان‌ها و پارک‌های آن به سیستم خودکار اذان‌گو مجهز شد.

فرماندار شهرستان نطنز تأکید کرد: نماز کلید همه خوبی‌هاست؛ نماز خدمت، بندگی و فرمان‌برداری از خالق است؛ نماز رابطه معنوی مخلوق با خالق است؛ نماز به‌ منزله پرچم و مکتب اسلام و پیامبر است و با نماز وجود انسان آرام، چشم‌ها خاشع و دل‌ها نرم می‌شود.

وی تأکید کرد: اقامه نماز اول وقت در ادارات و مدارس به جماعت همواره مورد تأکید مجموعه فرمانداری بوده و در بازرسی‌های به‌ عمل‌ آمده از ادارات این نکته مورد توجه قرار می‌گیرد و ادارات برتر در این زمینه مورد تشویق قرار می‌گیرند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.